Logo a název školy
VÝZVA 65
Název projektu: Informační a komunikační technologie ve vzdělávání v střední škole - Výzva 65
Datum zahájení projektu: 1. 2. 2020
Datum ukončení projektu: 31. 1. 2022
Délka trvání projektu: 24 měsíců
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: osobnostně profesní rozvoj pedagogů, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči žáků.

Projektové aktivity:

Tandemová výuka

- Cílem je prohloubit spolupráci pedagogických pracovníků středních škol v oblasti rozvoje základních gramotností (ČG a MG) a rozvoje klíčových kompetencí. Díky spolupráci
se zlepší kvalita výuky, která bude mít pozitivní vliv na výsledky žáků.
Zapojení ICT technika do výuky v SŠ
- Cílem této aktivity je umožnit škole působení ICT technika ve výuce všeobecných i odborných předmětů, eliminovat technické problémy a zvýšit plynulost výuky a zároveň snížit obavy pedagogických pracovníků z práce s digitálními technologiemi.
Využití ICT ve vzdělávání v SŠ
- Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti využívání nových výukových metod s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT). Aktivita rovněž cílí na větší individualizaci výuky a na rozvoj digitálních kompetencí a kreativity žáků a jejich aktivní zapojení do procesu výuky.
Projektový den mimo školu
- Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektové výuky, která vede k rozvoji osobních a sociálních kompetencí dětí a žáků. Projektová výuka bude probíhat v oblasti podpory rozvoje klíčových kompetencí žáků. Projektovou výuku charakterizuje důraz na aktivizační metody výuky, zahrnutí metod kooperativního učení, vedení k samostatnosti, rozvoj kritického myšlení, kreativních metod výuky, důraz na praktickou využitelnost poznatků a na mezipředmětovou spolupráci.
  Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ v oblasti osobnostně sociálního rozvoje, matematické a čtenářské gramotnosti
Vzájemná spolupráce pedagogů SŠ
- Cílem aktivity je prohloubit spolupráci pedagogických pracovníků středních škol.
  Podmínkou je vytvoření minitýmu ve spolupráci tří pedagogických pracovníků. Pedagogové se v průběhu 10 po sobě jdoucích měsíců, ve kterých probíhá výuka, budou scházet
s cílem plánovat, realizovat (pozorovat) a reflektovat aktivity za účelem rozvoje klíčových kompetencí.